lördag, oktober 24, 2009

Hör och häpna - än finns det liv!

Ja, nu har jag efter en väldigt lååång frånvaro från bloggen bestämt mig för att återuppta skrivandet. Hur ska jag på nåt sätt sammanfatta eller förklara den nästan 2 åriga bortavaron från bloggen?

Jag kan inte helt och hållet skylla på brist på tid, inte heller på att datorn har kraschat, inte heller på att bredbandsuppkopplingen inte är den bästa, inte heller på att husrenoveringen har varit tuffare än väntat, inte heller på att det finns andra fritidsintressen, inte heller på att Lillen har egen fritidsaktivitet nuförtiden......Det finns alltså ingen direkt utlösande faktor till att jag inte har skrivit på länge. Kan jag göra det lätt för mig och helt enkelt kalla det för (eller skylla på) den mänskliga faktorn? Att det helt enkelt har varit så mycket annat i det vardagliga livet som tagit tid och kraft i anspråk?!

Hur som helst - I´m back!

Inga kommentarer: