söndag, mars 31, 2013

trött, tröttare, tröttast

Precis så kändes dagens löprunda. Jag hade verkligen sett fram emot att få springa i det härliga och fina vädret men det var verkligen segt idag. Efter att ha känt mig riktigt omotiverad och överhopad av jobb hela veckan så var idag den första löpturen sen förra söndagen. Och jag hade liksom hoppats på att det skulle kännas toppen. Men, men, man kan inte få allt här i livet :) Så dagens runda fick bli 6 km vilket jag ändå känner mig nöjd med.

På eftermiddagen lockade maken och jag ut ungarna på en cykelpromenad och lite skogsäventyr på ca 6,5 km. Vi var ute i nästan två timmar och lyckades till och med få lite solbränna när vi stannade till för lite fika i ett skogsbryn :).

Härlig söndag!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: