onsdag, mars 14, 2007

Födelsedagspresent

Ännu ett år har gått och maken har blivit lite äldre. Han fyller hela 36 är idag. Jag har gått och funderat rätt så länge nu på vad jag ska hitta på som födelsedagspresent men velat fram och tillbaka. Men jag tror nu att jag har hittat rätt grej! Tänker inte riktigt avslöja vad det är men en ledtråd är att det har med hälsa att göra. Fortsättning följer... Jag tycker det är jättesvårt att köpa presenter till folk för det känns som om de redan har allt. Min standardpresent brukar vara en bra bok eller presentkort på IKEA. Kanske inte det mest spännande men jag erkänner villigt att jag har en urusel fantasi när det gäller presentköpande. Så när det gäller makens present så hoppas jag verkligen att jag har lyckats med överraskningen.

Inga kommentarer: