onsdag, juni 20, 2007

Bodyförlängare















Som småbarnsförälder är jag ofta på jakt efter bra och praktiska barnprylar som gör vardagslivet lite lättare. För några är sedan, när första barnet var litet, blev jag helt förskräckt av hur snabbt småbarnen växer ur sina "bodisar" (ursäkta svenengelskan). Man kan ju nästan bli ruinerad för mindre och hur trist är det inte när de små har växt ur favoritbodisarna?

Men skam den som ger sig och efter ett tags letande hittade jag en lösning på problemet, Bodyförlängaren. Det finns en nätbutik som säljer dem för en rimlig summa och de är otroligt praktiska och smarta. Det är helt enkelt ett stycke tyg med tryckknappar som man fäster i grenen på bodyn och vips så kan man bekvämt använda t ex storlek 62 på knatten som vanligtvis kanske har storlek 68 eller mer. Kanonbra produkt som varmt rekommenderas! Och var nånstans kan man köpa dem då? Surfa in på Onetex.

Och Nix, jag sponsras inte av dem på något sätt utan jag vill helt enkelt bara dela med mig av hur bra de egentligen är.

Inga kommentarer: