söndag, september 16, 2007

Hjälp, vad ska jag ha och från vilken butik?

Jag hukar mig så gott det går men det tycks inte hjälpa. Hösten närmar sig med stormsteg och det i sin tur banar väg för kalla vintern. Fortfarande har jag inte helt och hållet en bra koll på ungarnas vinterkläder. Sitter och funderar på om jag nog ska ta och beställa från H&M Online.

Bara tanken på att prova kläder på en 2½ åring inne i butiken får mig att vilja gå och gömma mig. Alltså vill jag undvika detta så då återstår online-shopping.

Har faktiskt aldrig provat på att handla barnkläder via internet så det kanske är på tiden att det görs. För det verkar ju hur praktiskt som helst.

Klurar nu på om jag inte borde köpa 2 vinteroveraller till Lillen - en till dagis och en till hemmabruk. Jag avskyr att behöva släpa grejor mellan dagis och hemmet så det får bli lite lyx med två uppsättningar.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: