tisdag, december 25, 2012

Julefrid i huset

Det vilar en slags julefrid över huset idag. Vi känner oss alla avslappnade och till och med ungarna har gått ner i varv (vilket brukar ta lite längre än bara ett par dagars ledighet....). Och så skönt det är att bara vara tillsammans.

Idag får vi se om det blir lite pulkaåkning. Det snöar för fullt och sikten är inte sådär jättebra så om det inte blir snölek så får det bli lite filmtajm. Ungarna fick "Brave"/"Modig" i julklapp och den är riktigt bra. Jag och ungarna såg den i höstas och den blev en favorit för oss alla.

Pulkaåkning och filmtajm i all ära men det jag helst av allt vill göra är ju att sticka ut o springa! Jag har ju sprungit mina tre pass i veckan sen jag började med löpning i somras. Har inte fuskat en endaste vecka!!!  Känner mig så himla stolt och glad över att ha fått in löpningen i vardagen och att den är en del av mina rutiner. Får se om vädret ger med sig så att jag kan ge mig ut på en kvällstur.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: