onsdag, december 26, 2012

Överraskade

ungarna med bio gjorde vi idag när vi stack iväg och kollade på "Sune i Grekland". Filmen bjöd på en hel del skratt även för vuxna och min fobi för charterresor (inklusive all inklusive) förstärktes än mer. För på semestern vill jag inte se hotellkomplex, pooler och trängas med andra turister. Nej, jag vill se natur, kultur och träffa lokalbefolkningen. Helt enkelt se och göra annat än vad jag är van vid. Utmana mina vyer och tankesätt.

Efter maten fick jag äntligen till en löptur. Det regnade småspik och snöade omvartannat men det gjorde absolut inget för jag gillar verkligen att springa i busväder. Känner mig så levande då - och den varma duschen efteråt är bästa belöningen nånsin. Fick ihop 5,2 km på ca 37 min vilket får anses ok med tanke på väder och snömodd/isslaskiga underlaget.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: