onsdag, mars 13, 2013

Premiär


Japp, gjorde idag något jag faktiskt aldrig har gjort tidigare. Jag sprang hem från jobbet, det vill säga transportlöpte! :) Vädret var ju finfint och soligt, bara några få minusgrader och lite vind. Jag visste att jag inte behövde skynda mig hem eftersom maken skulle hämta ungarna och fixa middagen. Alltså var eftermiddagen bara min! 

Jag bestämde mig för lite extra sightseeing av Västerås och sprang en bra bit längs med vattnet och bara njöt av det vackra vinterlandskapet. Vardagslyx och livskvalité på en och samma gång! Underbart! 

När jag närmade mig byn så kände jag mig lite frusen och låren kändes aningen stela men jag hade ingen som helst trötthetskänsla i kroppen vilket kändes fantastiskt.

Och klockan stannade till slut på trevliga 15,3 km när jag klev innanför ytterdörren. 

Nu fötterna i högläge och en varm kopp te! :)


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: