torsdag, maj 02, 2013

Pw

Puhh ja, idag blev det en hektisk dag och det har känts som om allt mellan himmel och jord hände på en och samma gång. Dagen har bara rusat på i samma motorvägstempo och efter middagen kände jag bara att jag måste få lite frisk luft.

Eftersom det idag var makens träningsdag och han transportlöpte hem från jobbet så fanns det ingen lucka för mig att ge mig ut förrän efter att ungarna hade lagt sig. Och då blev det en kortare power walk på ca 3,2 km vilket kändes ok. Jag hade gärna knatat på lite längre men kände att tiden inte riktigt fanns på min sida.  I morgon är det däremot min träningsdag och då står det lite intervaller på schemat tillsammans med en kompis. Och jag hoppas det blir lika kul som förra gången vi sprang ihop :).


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: