måndag, maj 13, 2013

Småkrämpor


Den här veckan är riktigt uppbokad med långa dagar på jobbet, fackliga möten i Tokholm, resa till Göteborg och lite till så jag tänkte försöka vara smart. Tänkte nämligen ändå klämma in lika mycket träning som om veckan inte alls var bokad med en massa annat. Sicken snilleblixt.... NOT!

Eftersom jag igår körde intervaller så tänkte jag inte köra det idag igen utan istället skulle det bli snabbdistans/tröskelpass....Smart? NOT!

Det blev i och för sig nytt personbästa på 5 km (tröskelpass) med 31,27 min, men jisses vad det slet på ben och fötter. Känner mig även lite öm i ljumskarna. Så nu blir det verkligen till att vila ett par dagar och bara ta det lugnt. För visst sjutton är det dumt att låta stresshjärnan planera träningen istället för det sunda och glada förnuftet?!



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: