tisdag, februari 21, 2006

Härlig dag

Efter en hektisk helg så såg jag fram emot en lugnare vecka. Men tjii fick jag för det... för igår, måndag, var det så mycket som skulle göras och hinnas med att jag knappt visste vad jag skulle börja med. Det värsta som finns är när man ska ringa olika kundtjänster....det är typ "var god dröj, du kopplas snart till handläggare", och där sitter man och väntar hur länge som helst. När man äntligen kommer fram så blir man hänvisad till nästa person. Jag har nu ringt mobiloperatören vid 4 olika tillfällen för att få rätt på ett abonnemang som jag förlängde i mitten av december. Efter alla dessa samtal är det fortfarande inte ordnat! Jag blir SÅÅ trött och irriterad!

Kände efter allt detta telefonköande att jag var tvungen att få lite frisk luft och se lite sol. För idag var det ett härligt vinterväder med glittrande solsken, snö och några minusgrader. Lillen och jag var ute och promenerade i nästan 2 timmar och det var så skönt som det bara kan bli. Har nu lovat mig själv att jag ska försöka ta vara på dessa härliga dagar lite oftare. Ska vara ute och promenera lite mera och inte skjuta upp det till helgen eller så. För egentligen, hur kul är det att ta sig en promenix när det är alldeles yllegrått ute?!

Inga kommentarer: