måndag, juli 23, 2007

Varför är det alltid slut när jag ska ha nåt????

Jag har alltid gillat såna där medlemsklubbar där man får en massa grejor gratis, lite erbjudanden, rabattkuponger på varor då och då osv. Nu är jag såklart medlem i Libero-klubben, småbarnsförälder som man är, och då får man bl a lite blöjprover och rabattkuponger på Libero-blöjor. Alla som har blöjbarn vet hur mycket alla dessa jädrans blöjor kostar så varenda krona man kan få i rabatt är guld värd...tycker jag, ialla fall...

Strax innan semestern fick jag ett Gåvobevis från Libero-klubben att jag kunde hämta ut ett paket på närmaste Lindex-butik. Paketet skulle innehålla lite smått och gott och det kan ju vara en kul grej att få. Men icke sa Nicke, så lätt är det minsann inte att få det här paketet. Det är nämligen slut på alla Lindex här i stan och det vet heller inte när eller om de får in några nya.

Jag blir så himla trött på sånt här strul!!! Kan det inte funka proffsigare än så här så kan man väl låta bli och skicka ut de s.k Gåvobevisen. Är nu så uppretad över "situationen" att jag tänker ringa Libero och klaga. Hm, får väl se vart det leder hän.

Inga kommentarer: