onsdag, november 14, 2007

Tjejsnack v.46

Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Jag sover faktiskt riktigt bra - när jag väl får sova - om inte ungarna är förkylda eller så.

Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
Oh, det varierar. Borde sova mer än vad jag gör men tiden räcker liksom inte till. Under vardagarna blir det nog 6-7 timmar per natt och på helgerna kanske någon timma till.

När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
Tyvärr är sovmorgnarna mycket få. På helgerna går jag upp när ungarna vaknar, ungefär vid 7-tiden. På vardagarna blir det en halvtimme tidigare. Läggdags är ungefär detsamma varje kväll, mellan 22-23. Borde lägga mig tidigare men det blir liksom inte av :).

Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Nix, tyst som en mus eller kanske ska säga att jag sover som en stock.

Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Delar en stor säng med min man och ibland framåt morgonkvisten även med småttingarna.



Tjejsnack


Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: