tisdag, december 25, 2007

Tjejsnack v. 52

Nyår


Var och med vilka ska du fira nyår?

Jag ska vara hemma med familjen. Vi har goda vänner som kommer upp från Danmark och firar traditionsenligt med oss.


Har du några nyårslöften, vad?
Nja, kanske inte några riktiga sådana. Har dock lovat mig själv att ta itu med att börja träna nån gång i veckan...kan det kanske kallas för nyårslöfte?


Vad är det bästa som hänt år 2007?
Jag fick en underbar dotter tidigt under året. Inget som kan slå det!!!


Vad är det sämsta som hänt år 2007?
Hm, svår fråga....lutar nog åt att det blir den hemska stressperioden då vi höll på med husförsäljningen....hujedamej...vilka människor det finns här i världen....


Vad förväntar du dig av år 2008?
Jag hoppas att det ska bli ett hyggligt år och att vi ska hålla oss raska och krya. Att vi ska kunna göra iordning nya huset utan några större problem.

Dessutom förväntar jag mig en lååång och härlig sommarsemester som kompensation för den vi INTE hade 2007.



Tjejsnack


Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: