torsdag, april 15, 2010

Tjej & Killsnack



Tjej & Killsnack #52

Smycken

1. Vad gillar du för typ av smycken?

Jag älskar silversmycken -gärna stora med med bärnsten. Det går gärna vara halsband och stora örhängen. Tycker om den keltiska designen men också kalevala.

2. Har du gjort några egna smycken, vad?

Jag gör egna örhängen. Gärna långa... Ibland gör jag också halsband.

3. Vilket är ditt absoluta favoritsmycke, beskriv det gärna eller lägg in foto?

Det är ett silversmycken med en vacker bärnsten i. Designen är keltisk med sirliga utsmyckningar. Ett jättefint halsband att ha både till vardags och till fest. Jag fick det av min man i födelsedagspresent för en si så där 13 år sedan.


4. När använder du smycken?

Varje dag! Har alltid halsband och örhängen på mig. Ibland även armband. Skulle känna mig oklädd om jag inte hade mina smycken. :-)


5. Har du några piercingar, var?

Nix!

Inga kommentarer: