lördag, maj 22, 2010

Det gick vägen!


Det känns så otroligt gott att ha det avklarat och att jag blev godkänd på första försöket! Jag har äntligen fått mitt efterlängtade BE-körkort!!!! I torsdags var det så dags för den stora begivenheten och jag sååå nervös. Men, som sagt så gick det vägen och jag kan nu köra vår (nya) husvagn. Ska bli så himla gott att kunna dela på körningen igen.
Förra året kändes det riktigt konstigt att inte kunna dela på körningen utan den äkta hälften fick köra hela dagarna. Trodde nog att jag kanske skulle kunna vänja mig vid att vara passagerare o bara vara kartläsare men icke sa nicke. Det var hur tråkigt som helst! Jag har alltid gillat att köra bil och det är ännu roligare med husvagn på kroken.

Så nu ska här ut o köras! Vi har planerat in en ny campinghelg i mitten av juni o då hoppas vi på riktigt gott väder!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: