söndag, januari 13, 2013

Kalashelg

Puuh ja, här har vi varit på kalas i dagarna två. Först ut igår hade Lillan sitt på leklandet och idag var hon där igen som gäst på ett annat kalas. Hon är rätt så slut efter en hektisk helg och allt godis som hon har fått i sig. Även jag och maken är trötta för det är faktiskt rätt så ansträngande att försöka hålla koll på 12 vildbattingar på ett stort lekland.

Jag hade först tänkt att köra ett löppass igår men jag hade faktiskt ingen ork eller motivation. Ryggen hörde fortfarande av sig och jag ville inte förvärra något utan körde på en extra vilodag vilket visade sig vara ett lyckokast.

Idag lyste solen och snön gnistrande vackert ute på åkrarna och fälten. Jag kände för att köra ett riktigt lugnt långpass och det blev härliga 12,2 km på ca 1timma och 30 min. Jag hade gott om kraft och energi kvar vilket bådar gott inför kommande långpass.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: