söndag, maj 12, 2013

Svisch och svoosch

och så var helgen redan förbi. Ibland går det så fort att jag knappt hinner tänka igenom vad jag och familjen faktiskt har gjort under dessa dagar. Det har i allafall varit välbehövligt med en långhelg och garaget blev äntligen städat och hyllor uppsatta. Nu kan vi börja rensa ut skräprummet/förrådet och kanske, eventuellt, möjligtvis, troligtvis kan vi under hösten börja fixa där. För tanken är att det ska bli ett tv-rum där ungarna och maken kan sitta och spela x-box. För vardagsrummet vill jag ha till bara mitt :).

Idag var det segt med löpningen. Intervaller stod på schemat och jag kände tamejtusan inte för det. Inte alls! Men eftersom jag lovat mig sjäv att följa programmet så var det bara att ge sig ut. Inklusive uppvärmning, intervaller och nedjogg blev det 6,1 km på 42 min. Det får duga för idag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , . ,

Inga kommentarer: