fredag, juni 26, 2015

Kramar och Tillsammans



Jag tänker på det som som Lisa Holms familj sa i en intervju -
"Krama era barn ofta och mycket".
Vi är en kramig familj som också gör många saker tillsammans. Det har alltid varit naturligt för oss att hänga ihop i ur och skur. Ungarna hänger med oss på saker och ting och vi hänger med dem på deras olika aktiviteter. Och så kramas vi och talar om att vi älskar varandra, stora som små. Alltid en kram och "jag älskar dig Lillen/Lillan" innan vi skiljs åt på morgonen. Så är det liksom bara hos oss. Och ingen utav oss vill vara utan det här.

Såhär i sommarlovs tider försöker jag tömma flextidskontot och komma hem lite tidigare varje dag - för att kunna vara mer med Lillan. När jag är ute och springer så cyklar hon bredvid och vi har de mest härliga konversationer, eller rättare sagt hon håller monolog medan jag flåsande svarar något enstavigt. Lyckostunder i vardagen!

Peace and Love! Och tala om för nära och kära att du älskar dem!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: