torsdag, juni 18, 2015

Roligare med sällskap

Enligt mitt komma-tillbaka-till-löpningen-program skulle jag varit ute på en runda igår men den blev inte av. Varför då då? Tja, regn och snålblåst, ätit för många pannkakor i kombination med känslan av jag-vill-bara-inte gjorde att rundan inte blev av.

Idag däremot kändes det riktigt bra och jag fick med mig ungarna ut på en runda. De cyklade och jag sprang. Vi lyckades pricka in en regnfri timma och njöt allihopa lika mycket av att vara ute och röra på oss. Vi var inte helt ensamma där ute i naturen - en himlans massa sniglar också. Massor av dem! Lillen räknade till 129 stycken innan han tappade räkningen - och då hade vi bara kommit en bit på rundan :). Jag säger som i Sim City - NIMBG - Not In My Back Garden.

Anyway, Life is good!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: