lördag, augusti 11, 2007

Godbitar från Libero

Äntligen har jag fått mitt Libero-paket! Förra gången jag försökte hämta ut det var det ju slut överallt, hos varenda Lindex-butik i stan och de visste inte när de skulle få nya. Jag blev ju rätt sur över det här och ringde till Libero och klagade stort.

Ibland måste man gnälla till på företagen. De lovar stort, runt men håller väldigt tunt. Efter lite omkopplingar via växeln fick jag prata med någon som visste lite om de här paketen. Enligt henne skulle nya komma ut i butikerna inom bara ett par veckor!

Visst är det märkligt att Lindex inte hade en aaaaning om eller när de skulle få påfyllning. Libero själva var lite vaga på det här, ingen tycktes ha riktigt koll på leveranser.

Men, men, nu står det här på golvet och Lillen insisterar på att få öppna paketet. Får se nu vad det innehåller: ett litet paket blöjor (Up & Go), ett par strumpor, en rolig prasselbok med spegel, en liten fotboll och lite infomationsblad. Inte så pjåkigt alls faktiskt!

Jag har nu helt klart gått från missnöjd kund till nöjd kund. Tänk vad lättköpt jag är!!

Inga kommentarer: