måndag, september 03, 2007

Mycket mer än att bara blogga....

Det räcker ju inte bara med att blogga, eller hur? Man måste ju också lägga in den på olika bloggportaler för att "höras och synas" så att säga.

Eftersom jag gillar kartläsning och kartor skarpt så har jag nu hittat något som heter Bloggkartan som jag har satt upp bloggen på. Jag finns sedan tidigare också på Bloggportalen, Bloggtoppen, Blogrankers, Blogginfo.se och slutligen även på Tjejblog.
Sånt här är ju bara sååå beroendeframkallande....eller....

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag lyckas inte lägga till mig själv på nån av dom andra än tjejblogg för jag finns inte på knuff.se .. :/

Vilket liv! sa...

Det är en hel del fix och don för att få det att funka. Tog en längre tid innan jag fanns med på de andra "portalerna".

Är inte sådär jättebra på html men eftersom jag har (nya) Blogger så gick det hyfsat smidigt.

Lycka till!