lördag, september 08, 2007

Usch, va jag skäms

Att det ska vara så svårt att ta sig i kragen och komma in i storyn! Jag snackar om boken som jag håller på och läser just nu. Jag har släpat på den runt om huset och tänkt "nu minsann ska jag sätta mig ner och läsa minst ett kapitel" för den äääär ju bra! Fast jag har bara hunnit läsa en si då där 20 sidor.

Har ju läst alla de andra böckerna i en rasande fart så det är klart att jag vill läsa SISTA boken. Men inte just nu verkar det som. Får väl vänta på att den berömda inspirationen slår till. Vete sjutton när den dyker upp - hoppas att det blir snart i alla fall.

1 kommentar:

Swenglishman sa...

Maybe if you sat down and read the book instead of sitting down and writing a blogg about how hard it is to find time to read the book it would be easier...

Failing that go to this link for a condensed verison of the book.

http://mollyringwraith.livejournal.com/66902.html