tisdag, november 20, 2007

Tjejsnack v. 47

Vad är ditt allra första minne?
Hm, hur mycket jag än tänker så kommer jag inte ihåg. Blandar ihop med vad som berättats för mig så det är svårt att urskilja vad jag kommer ihåg o vad andra har berättat.

Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)
Det var mamma, pappa, min storasyster (13 år äldre än mig) o så jag.

Vad gillade du att göra när du var liten?
Leka! Framförallt att vara ute o leka. Vara omkring djur.

Hur skulle du beskriva dig själv som barn?
Lite blyg, tystlåten, rätt så glad.

Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?
Inte direkt händelser; vistelserna hos farmor o farfar på landet i Istrien, mammas sjukdom (bröstcancer).

Tjejsnack


Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: