tisdag, mars 30, 2010

Livstecken

Japp, jag har haft ett uppehåll i bloggen under en tid. Det var inte något planerat stopp utan det så att säga bara blev så. Jag har haft oerhört mycket att göra på jobbet, både när det gäller den fackliga fronten men också med det som jag jobbar med. Ibland känns det som om bloggen då blir något ytterligare som "måste skrivas i" och då har jag liksom tappat entusiasmen och intresset för det.

Under tiden som varit sedan jag sist skrev har det ju skett massor av intresanta och spännande saker och det har ibland kliat i fingrarna av skrivarlust. Men så har något annat kommit emellan....Som det lätt gör när man har hus, småbarn och krävande jobb.
Men, nu när det går mot ljusare och skönare årstider så hoppas jag ändå åter finna inspiration till bloggskrivandet.

Inga kommentarer: